Helppojen Kotisivujen blogi Ammattilaisen vinkkejä kotisivuihin, digitaaliseen markkinointiin ja yrittäjyyteen
5 syytä, miksi kotisivut kannattaa tehdä WordPressillä
Monipuolinen WordPress on maailman suosituin kotisivujen julkaisujärjestelmä. Nämä 5 syytä tekevät siitä loistavan alustan etenkin yritysten kotisivuille.
Miten tuottaa hyvää tekstisisältöä nettisivuille?
Laadukas sisältö vakuuttaa asiakkaat ja parantaa hakukonenäkyvyyttä. Artikkelissa käydään läpi vinkkejä paremman sisällön kirjoittamiseen.
Tehokkaan Google-mainonnan 6 sääntöä
Google Adsissa on tärkeää seurata mainoskampanjansa toimintaa ja käyttää oppimaansa parantamaan sitä. Nämä 6 sääntöä ovat tehokkaan Google-mainostamisen perusta.
Ethän tee näitä 13 yleistä mokaa nettisivuillasi?
Nettisivujen tekeminen menee kokemattomilta sivunikkareilta hyvin helposti pieleen. Kasasimme listan yleisistä mokista, joihin monet sortuvat sivuillaan.
Layoutin suunnittelu – mitä ottaa huomioon
Kotisivujen suunnittelu alkaa layoutista. Layout määrittelee, miten teksti ja kuvat yhdessä muodostavat selkeän ja visuaalisesti kiinnostavan kokonaisuuden.

Google My Business ‑tilin avulla lisää verkkonäkyvyyttä
Luomalla Google My Business ‑tilin saat yrityksesi näkymään paremmin Google-hauissa ja muissa Googlen palveluissa. Näillä ohjeilla hankit tilin helposti.

Näin teet helposti tietosuojaselosteen nettisivuillesi
Keräätkö nettisivujesi kautta henkilötietoja? Siinä tapauksessa tarvitset sivustollesi tietosuojaselosteen. Nämä tiedot siitä pitää löytyä.

Ilmainenkin SSL-sertifikaatti suojaa sivustosi liikennettä
SSL-suojaus auttaa pitämään kävijöiden arkaluonteiset tiedot paremmin turvassa nettisivuillasi. Lue blogistamme, miksi SSL-sertifikaatti kannattaa hankkia.

Tätä EU:n tietosuoja-asetus GDPR vaatii yrityksiltä
EU:n uusi tietosuoja-asetus eli GDPR alkaa velvoittaa yrityksiä, järjestöjä ja viranomaisia 25.5.2018 lähtien. Näillä tiedoilla osaat valmistautua oikein.
Näin teet hyvän sisältömarkkinointistrategian
Sisällöntuotantoa ei kannata aloittaa ilman hyvää suunnitelmaa. Tulosten saavuttamiseksi tarvitaan yksityiskohtainen sisältömarkkinointistrategia.
5 uusinta artikkelia
- Yritysesittelyn kirjoittaminen – Miksi ja miten kiteyttää yrityksesi toiminta nettisivuille? 11.3.2020
- Kuka hyötyy eniten Google Ads ‑mainonnasta – miksi sen käyttäminen kannattaa? 26.2.2020
- Nopeat kotisivut – ja niiden vaikutus hakukonenäkyvyyteen sekä myyntiin 19.2.2020
- Kuvat nettisivuille – vinkkejä kuvien valintaan 12.2.2020
- Sisällöntuotanto kotisivuille – 5 vinkkiä tekstien kirjoittamiseen 4.2.2020