Helppojen Kotisivujen blogi Ammattilaisen vinkkejä kotisivuihin, digitaaliseen markkinointiin ja yrittäjyyteen

Yritysesittelyn kirjoittaminen – Miksi ja miten kiteyttää yrityksesi toiminta nettisivuille?
Yrityksen kotisivut ovat tärkeässä roolissa luomassa mielikuvaa yrityksestä. Muista saman alan toimijoista erottuminen voi tuntua haastavalta, mutta oman yrityksen vahvuuksien ollessa selkeitä olet askelen edellä

Kuka hyötyy eniten Google Ads ‑mainonnasta – miksi sen käyttäminen kannattaa?
Oikein kohdennettuna Google Ads ‑mainonta on kuin huomaamaton kehotus ostamiseen. Se ei häiriköi eikä keskeytä, ja googlettaja itse päättää, haluaako hän klikata mainoksen auki.

Nopeat kotisivut – ja niiden vaikutus hakukonenäkyvyyteen sekä myyntiin
Kotisivujen latausnopeus vaikuttaa hakukonenäkyvyyteen ja myyntiin. Lue mitkä seikat vaikuttavat sivuston nopeuteen.

Kuvat nettisivuille – vinkkejä kuvien valintaan
Kuten Helppojen kotisivujen blogiartikkeleissa on aiemminkin todettu, on hyvä sisältö nettisivujen tärkein ominaisuus. Kuvat ovat osa sisältöä ja ne luovat mielikuvaa yrityksen arvomaailmasta. Niillä myös tuodaan tekstisisällön viestiä vahvemmin esille.

Sisällöntuotanto kotisivuille – 5 vinkkiä tekstien kirjoittamiseen
Kotisivujen tekstisisältö on kotisivujesi tärkein yksittäinen asia. Mutta millaista tekstisisältöä kotisivuilla pitäisi olla?

Uudet kotisivut vai vanhojen sivujen päivitys? — Milloin nettisivut kannattaa uudistaa?
Milloin kotisivut olisi syytä uudistaa? Toisinaan törmää väittämään, jonka mukaan yrityksen kotisivut olisi uudistettava 1–3 vuoden välein. Onko tähän uskominen?

Kirjoita kotisivuillesi metakuvaus ja metaotsikko
Kirjoita sivuston jokaiselle sivulle metakuvaus ja metaotsikko, jotka kertovat sivun sisällöstä ja houkuttelevat klikkaamaan. Katso ohjeet kirjoittamiseen!

PDX WordPress – Kiinteistönvälittäjän myytävät kohteet nettisivuille
Kiinteistönvälitysalalla ollaan siirtymässä täysin digitaalisen aikakauteen. Me Helpoilla kotisivuilla asennamme näppärästi PDX-integraation, joka tuo myytävät ja vuokrattavat kohteet näkyviin WordPress-kotisivuille.

Avainsanatutkimus Googlen avainsanojen suunnittelijalla
Avainsanatutkimuksen avulla voidaan selvittää, millaisilla hakusanoilla käyttäjät etsivät yrityksesi tarjoamia palveluita tai tuotteita ja mitä sanoja kotisivuillasi kannattaisi käyttää.
Mistä koostuu nettisivujen hinta?
Mitkä seikat vaikuttavat nettisivujen hintaan? Saako halvalla hyvät nettisivut?
5 uusinta artikkelia
- Yritysesittelyn kirjoittaminen – Miksi ja miten kiteyttää yrityksesi toiminta nettisivuille? 11.3.2020
- Kuka hyötyy eniten Google Ads ‑mainonnasta – miksi sen käyttäminen kannattaa? 26.2.2020
- Nopeat kotisivut – ja niiden vaikutus hakukonenäkyvyyteen sekä myyntiin 19.2.2020
- Kuvat nettisivuille – vinkkejä kuvien valintaan 12.2.2020
- Sisällöntuotanto kotisivuille – 5 vinkkiä tekstien kirjoittamiseen 4.2.2020