Hanki näyttävät kotisivut yrityksellesi ja kasvata liiketoimintaasi
Laadukkaat kotisivut yritykselle
Avaimet käteen ‑paketti:
Kaikki, mitä yrityksesi kotisivuille tarvitset
- Laadukkaat kotisivut yrityksellesi yli 2000 sivuston kokemuksella
- Saat responsiiviset kotisivut, jotka toimivat hyvin myös kaikenkokoisilla mobiililaitteilla
- Hanki sivuillesi moderni ja näyttävä visuaalinen ilme, jolla vakuutat asiakkaasi
- Nauti WordPressin monipuolisen Elementor-rakentajan ja Hello-teeman hyödyistä
- Valitse joko perinteinen layout tai OnePage
- Kaikki kotisivuillesi tarvittavat toiminnallisuudet
- Laske sopivan paketin hinta laskurillamme tai varaa ilmainen kartoitus
Kokoa haluamasi paketti tai pyydä tarjous
Tavoitteenamme oli saada varastotiloillemme toiminnalliset, informatiiviset ja visuaalisesti selkeät nettisivut vain kahden viikon aikataululla. Tavoitteet saavutettiin erinomaisesti. Lupaukset aikataulusta ja hinnasta pitivät kutinsa täydellisesti. Vastaavanlaisen tarpeen tullessa aiomme jatkossakin käyttää Helpotkotisivut.fi:n palveluja.
Juho Kirstinä
Lehto Tilat Oy
Jutellaan millaiset kotisivut yrityksesi tarvitsee!
7 asiaa, jotka yrityksen kotisivujen hankinnassa pitää ottaa huomioon
1. Mitä kotisivuilla halutaan saavuttaa?
Ensimmäinen kysymys, johon on löydettävä vastaus sivujasi suunniteltaessa, on myös kaikkein tärkein:
Mitä haluat yrityksesi kotisivuilla saavuttaa?
Oletko hankkimassa uusia kotisivuja yrityksellesi esimerkiksi uusasiakashankintaa varten vaiko vain tietopankiksi olemassa oleville asiakkaillesi?
Kun tiedät, mitä haluat sivuillasi saavuttaa, voimme rakentaa sivusi palvelemaan näitä tavoitteita mahdollisimman hyvin.
Verkkosivusi ovat yrityksesi merkittävin voimavara verkossa. Hyödynnä siis tämä voimavara tehokkaasti.
2. Millaisen visuaalisen ilmeen yrityksesi kotisivuille haluat?
Sivuston visuaalinen ilme määrittää sen, saako sivuillesi tuleva kävijä luotettavan ja ammattimaisen käsityksen yrityksestäsi:
Hyvä layout, sopiva värimaailma ja oikein valitut kuvat antavat haluamasi vaikutelman yrityksestäsi.
Erilaisilla visuaalisilla ratkaisuilla sivujesi kävijöissä voidaan herättää halutunlaisia mielikuvia. Layoutin suunnittelussa pieniltäkin tuntuvilla asioilla voi olla suuri merkitys:
Esimerkiksi värivalinnat tai sivuilla käytettävien eri fonttien valinta on tärkeä. Fontti voi olla tyyliltään vaikkapa moderni, klassinen tai rennon huoleton.

3. Millainen sivuston rakenne palvelee parhaiten tarpeitasi?
Jos kävijät eivät helposti löydä sivuiltasi mitä haluavat, he turhautuvat nopeasti ja kääntyvät mieluummin kilpailijoiden puoleen.
Siksi sivuston rakenne on kriittinen osa kotisivujen käytettävyyttä ja hakukonenäkyvyyttä.
Sivuston rakenne tulee suunnitella niin, että se kannustaa kävijää jäämään sivuille ja ohjaa tämän haluttujen sisältöjen luo.
Hyvä linkkirakenne paitsi auttaa vierailijaa löytämään etsimänsä tiedon, myös tarjoaa sivujesi kävijöille houkuttelevasti niitä asioita, joita haluat tuoda esille.
4. Miten yrityksesi kotisivujen sisältö toteutetaan?
Hyvät tekstisisällöt ovat kotisivujesi tärkein elementti. Sisältöjen kirjoittamiseen onkin tärkeää varata tarpeeksi aikaa, jotta niistä tulee mahdollisimman laadukkaat.
Ilman hyviä sisältöjä sivujen on erittäin vaikea houkutella ketään ostamaan yrityksen palveluita tai edes löytyä Googlesta.
Jos oma aikasi tai osaamisesi ei riitä hyvien tekstimateriaalien tuottamiseen, kannattaa sisällöt tilata osaavalta ammattilaiselta.
5. Millaiset palvelintilat sivustosi tarvitsee?
Kotisivujen hostingissa kannattaa käyttää aina pilvipalvelimia, jotta sivut latautuvat nopeasti vierailijalle. Varsinkin mobiililaitteille sivuston nopeus on keskeinen osa sivujen käyttäjäkokemusta.
Pilvipalvelimien käyttö on erityisen tärkeää silloin, kun sivustolla on paljon raskasta sisältöä kuten kuvia tai videoita, tai sivuilla vierailee usein käyttäjiä Suomen ulkopuolelta.
Entäpä jos haluat erittäin nopeasti latautuvat kotisivut?
Silloin sivustolle kannattaa ottaa käyttöön Aseo.fi:n automaattinen nopeusoptimointi. Aseo pienentää sivuston latausaikoja ja siten parantaa sekä sivujen käytettävyyttä että niiden arvostusta Googlen silmissä.
6. Miten sivuille ohjataan kävijäliikennettä?
Hankittuasi laadukkaat kotisivut yrityksellesi, niille pitää saada myös ohjattua säännöllistä kävijäliikennettä:
Kustannustehokas keino potentiaalisten asiakkaiden houkuttelemiseen on mainostaminen Googlessa ja Facebookissa.
Tehokkaita tapoja mainostaa palvelujasi ovat esimerkiksi Google Ads ‑hakusanamainonta, Googlen Display-mainonta tai Facebook-mainokset.
Selvitä yhdessä ammattilaisen kanssa, mitkä mainostustavat sopivat parhaiten juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.
7. Miten yrityksesi kotisivujen tehoa seurataan?
Jotta saat kotisivuistasi kaiken hyödyn irti, täytyy sinun tietää miten hyvin sivut täyttävät niille asetetut tavoitteet:
Hyvä työkalu tähän on ilmainen Google Analytics, jolla voit seurata esimerkiksi kotisivujesi kävijämäärien kehitystä ja kävijöiden toimintaa sivustollasi.
Tärkeää on myös asentaa yrityksesi kotisivuille konversioseuranta. Konversioseuranta kertoo, kuinka suuri osuus sivujesi kävijöistä tekee tilauksen, ajanvarauksen tai muun haluamasi toimenpiteen.
Konversioseurannan avulla voit muun muassa mitata, kuinka tehokasta yrityksesi Google- tai somemainonta on.
Miten toteutamme kotisivut yrityksellesi?
Tilaa nopeat ja laadukkaat kotisivut yrityksellesi upealla ulkoasulla ja myyvillä teksteillä
Alkukartoitus
Tarjoamme juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, tavoitteisiin ja budjettiin räätälöityjä ratkaisuja.
Kotisivuprojekti aloitetaan aina kartoittamalla yrityksesi tarpeet ja mitä haluat saavuttaa sivuillasi. Näin pystymme määrittämään kanssasi, millainen rakenne sivustolle kannattaa tehdä, mitä toiminnallisuuksia sivuille tarvitaan ja mitä muita palveluitamme saatat kaivata.
Usein yritykset tarvitsevat apua esimerkiksi graafisen suunnittelun sivujen sisältöjen ja mainostamisen kanssa.
Alkukartoituksen pohjalta saat pitävän tarjouksen sivupaketista.
Sisällön tuottaminen
Jos kirjoittaminen ei ole sinun juttusi, meiltä saat kätevästi myös kaikki sivuillesi tarvittavat tekstit.
Jos olet tilannut uudet tekstisisällöt sivuillesi, sisällöntuottajamme soittaa sinulle ja käy kanssasi läpi, millaisia tekstit palvelevat tavoitteitasi parhaiten.
Sisällöntuottaja kysyy sinulta teksteihin tarvittavat tiedot yrityksestäsi ja tarjoamistasi palveluista, ja perehtyy sen jälkeen itsenäisesti tarkemmin toimialaasi, palveluihisi ja kovimpiin kilpailijoihisi.
Keräämiensä tietojen pohjalta sisällöntuottaja kirjoittaa sivuillesi myyvät tekstisisällöt ja lähettää ne sinulle kommentoitaviksi. Teksteihin tehdään kommenttiesi perusteella tarvittavat muutokset.
Visuaalisen ilmeen suunnittelu
Suunnittelemme sivuillesi yhtenäisen ja tarkkaan harkitun visuaalisen ilmeen, jolla luot positiivisen ensivaikutelman sivustovierailijoihisi.
Kun sivustosi rakenne on selvillä, pääsemme suunnittelemaan sivujesi ulkoasua. Luomme kotisivuillesi toiveidesi mukaan tyylikkään ja houkuttelevan visuaalisen ilmeen.
Ulkoasun suunnitteluun kuuluu muun muassa sivujen sommittelu ja värimaailma, sopivien fonttien ja kuvien valinta sekä muiden visuaalisten elementtien käyttö.
Sivujen rakentaminen ja koodaus
Toteutamme sinulle helppokäyttöiset WordPress-kotisivut, joita voit halutessasi muokata jatkossa myös itse.
Sivujen suunnittelun ja sisällöntuotannon jälkeen pääsemme rakentamaan yrityksesi uudet kotisivut. Sivujen toteuttamiseen käytämme WordPressin monipuolista Elementor-rakentajaa ja Hello-teemaa, joiden avulla jokaiselle asiakkaalle voidaan luoda juuri sellaiset sivut kuin hän tarvitsee.
Kaikki tekemämme sivut ovat responsiivisia, eli ne toimivat hyvin myös erikokoisilla mobiilinäytöillä.
Sivujen tekijä toteuttaa sivuston WordPressiin, ja lisää sinne tekstimateriaalit, kuvat ja muut elementit. Tekijä pitää samalla huolen, että sivujesi eri tekniset ominaisuudet toimivat halutulla tavalla.
Kun yrityksesi uusien kotisivujen demoversio on valmis, pääset testaamaan ja kommentoimaan sitä. Sivuja hiotaan vielä toiveidesi mukaan ennen julkaisua.
Kotisivujen julkaisu ja hyödyntäminen
Autamme sinua mielellämme myös kotisivujen julkaisun jälkeen, voimme esimerkiksi ohjata lisää liikennettä sivuillesi Google Ads ‑mainonnan avulla.
Kun olet tyytyväinen uusiin kotisivuihisi, ne voidaan julkaista. Pääset heti hyödyntämään sivujasi ja ohjaamaan niille kävijäliikennettä.
Yrityksesi kotisivujen mainostaminen kannattaa aloittaa mahdollisimman pian niiden julkaisun jälkeen, jotta pystyt hyödyntämään sivuja mahdollisimman tehokkaasti.
Suosituimmat lisäpalvelumme
Sisällöntuotanto
Yrityksesi kotisivujen tekstisisällöillä on olennainen vaikutus sekä myyntiisi että hakukonenäkyvyyteesi.
Tarvitset sivuillesi laadukkaat ja kattavat tekstit, jotta sivustosi on mahdollista löytää Googlesta, ja pystyt vakuuttamaan kävijät yrityksesi tuotteiden ja palveluiden laadusta.
Tuntuuko sisältöjen kirjoittaminen vaikealta tai eikö oma aikasi riitä siihen?
Meiltä voit vaivattomasti tilata sisällöntuotannon ammattilaisten kirjoittamat myyvät ja yrityksesi tarpeisiin räätälöidyt tekstit, jotka parantavat Google-näkyvyyttäsi ja houkuttelevat kävijät ostamaan.
Google Ads ‑hakusanamainonta
Google Ads ‑hakusanamainonnan avulla kotisivusi voidaan nostaa Googlen hakutulosten kärkeen. Yrityksesi mainoksia näytetään Googlen käyttäjille, jotka etsivät tarjoamiasi tuotteita tai palveluita.
Toteutamme yrityksellesi houkuttelevan mainoskampanjan, jolla potentiaaliset asiakkaat voidaan ohjata suoraan kotisivuillesi:
Digimarkkinoinnin asiantuntijamme auttaa sinua valitsemaan yrityksellesi sopivimmat avainsanat, joita käyttäville googlettajille mainoksiasi näytetään, ja rakentaa niiden perusteella sinulle tehokkaan mainoskampanjan.
Voit itse valita kuinka paljon rahaa kuukaudessa haluat käyttää klikkauksiin sekä millä maantieteellisellä alueella, minä viikonpäivinä ja mihin kellonaikoihin mainoksiasi näytetään.

Remarketing
Keskimäärin vain 2 % vierailijoista tekee tilauksen tai muun halutun toimenpiteen käydessään ensimmäistä kertaa yrityksen kotisivulla. Loput 98 % kävijöistä poistuu sivustolta ja unohtaa koko asian tai lähtee etsimään hakemaansa jostain muualta.
Remarketing-mainonta on tehokas keino saada poistuneet kävijät palaamaan.
Toteutamme yrityksellesi kustannustehokkaan Remarketing-kampanjan, jossa mainoksiasi näytetään sivuiltasi poistuneille kävijöille, kun he surffaavat muualla netissä.
Remarketing-mainokset houkuttelevat kävijät palaamaan kotisivuillesi ja antavat sinulle uuden tilaisuuden vakuuttaa heidät.
Logosuunnittelu
Hyvällä logolla luot positiivisen ensivaikutelman yrityksestäsi. Logo on olennainen osa yrityksesi ilmettä, ja siitä välittyy yrityksesi toimiala, arvot ja identiteetti.
Onnistunut logo auttaa yritystäsi erottumaan kilpailijoista ja jäämään ihmisten mieleen.
Taitava graafikkomme luo logon, joka on juuri yrityksesi näköinen. Saat nopeasti ja edullisesti näyttävän logon, jota voit hyödyntää esimerkiksi yrityksesi kotisivuilla, työasuissasi, esitteissäsi ja käyntikorteissasi.

Chatbot
Haluaisitko tavoittaa asiakkaasi ja kerätä liidejä silloinkin kun olet itse vapaalla?
Chatbot on chatin välityksellä asiakkaidesi kanssa keskusteleva tietokoneohjelma, joka palvelee vuorokauden ympäri.
Chatbot on matalan kynnyksen kommunikaatiokanava sinun sekä nykyisten ja tulevien asiakkaidesi välillä:
Se tekee yhteydenotosta vaivatonta, parantaa kävijäkokemusta sekä houkuttelee yrityksellesi lisää yhteydenottoja kustannustehokkaasti.
Luotettavat ylläpitopalvelut
Jokainen kotisivu tarvitsee toimiakseen riittävän tehokkaat palvelintilat ja domainin eli www-osoitteen. Useimmille yrityksille on tärkeää saada myös domainin mukaiset sähköpostilaatikot, kuten info@yrityksennimi.fi.
Haluamme olla yrittäjille täyden palvelun yhteistyökumppani, jolta saat helposti kaikki tarvittavat palvelut:
Laadukkaat kotisivut yrityksellesi, domainin, luotettavan ylläpidon, nopeat ja tehokkaat palvelintilat, sähköpostilaatikot sekä muut kattavat tukipalvelut. Hoidamme myös kotisivujen teknisten elementtien säännöllisen päivittämisen puolestasi.