Hanki ammattitason yrityssähköposti, toimisto-ohjelmat ja etätyökalut

Microsoft sähköposti yritykselle tarjoaa ammattimaisen yrityssähköpostin omalla verkkotunnuksella sekä helppokäyttöiset työkalut sujuvaan viestintään ja yhteistyöhön. Valitse yrityksellesi sopivin sähköpostipaketti kolmesta suosituimmasta vaihtoehdosta: Exchange Online Plan 1, Microsoft 365 Business Basic tai Microsoft 365 Business Standard.

Online Plan 1
48 € / vuosi /
käyttäjä
Business Basic
60 € / vuosi /
käyttäjä
Business Standard
144 € / vuosi /
käyttäjä
Sähköposti ja 50 Gt:n postilaatikko
Voi lähettää kooltaan yli 150 Mt viestejä
Office-sovellusten verkko- ja mobiiliversiot (Word, Excel, PowerPoint ja OneNote)
Suojatut pilvipalvelut: (Teams, OneDrive, Exchange, SharePoint)
1 Tt OneDrive-tallennustilaa
Office-sovellusten työpöytäversiot PC- ja Mac-tietokoneisiin
Kehittynyt uhilta suojautuminen
Backupit lisämaksustaSAATAVILLA ERIKSEENSAATAVILLA ERIKSEENSAATAVILLA ERIKSEEN

4 asiaa, jotka kannattaa ottaa huomioon, kun valitset yrityssähköpostia

Kotisivujen lisäksi tarvitset yrityksellesi ammattimaisen yritystason sähköpostin ja usein myös toimisto-ohjelmat ja työkalut sujuvampaan viestintään ja työntekoon. Listasimme muutamia asioita, joita sinun kannattaa punnita, kun valitset Microsoft-pakettia yrityksellesi.

Etkö löytänyt sopivaa sähköpostia yrityksellesi?

Ei hätää – meiltä saat myös muut Microsoft 365- ja Google Workspace -sähköpostipaketit. Ota yhteyttä, niin etsitään yhdessä sinulle sopivin vaihtoehto.

Näytä tietosuojaseloste

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Core Web Vitals – Sivustoni Google-näkyvyys kuntoon elokuussa 2021

Core Web Vitals – Sivustoni Google-näkyvyys kuntoon elokuussa 2021

Elokuusta 2021 alkaen Google-näkyvyytesi heikkenee ja voit menettää paikkasi ns. “rahasivulta” (ensimmäiseltä hakutulossivulta), jos sivuston nopeuteen ja käyttäjäkokemukseen liittyvät tekijät eivät ole kunnossa verkkosivustollasi. Nämä tekijät ovat paljon keskustellut verkon vitals-perustiedot (Core Web Vitals) “Largest contentful paint”, “First input delay”, and “Cumulative layout shift”, jotka vaikuttavat suoraan Googlen “page experience” (verkkosivukokemus, PX) -tulokseen ja tätä kautta käyttäjäkokemukseen (UX).

[…]