Finbound

Toteutusvuosi: 2022

Rakensimme Finboundille tyylikkään, informatiivisen sivuston, joka antaa uudesta toimijasta ammattimaisen ja luotettavan kuvan.

Mitä toteutukseen sisältyi?

  • Tekstisisällöntuotanto
  • Graafinen suunnittelu
    • Layoutin suunnittelu
    • Logo
    • Esite
  • Nettisivujen tekinen toteutus

Finbound B2B-myynnin kumppani

Finbound on vuonna 2021 toimintansa aloittanut B2B-myynnin ulkoistuskumppani, joka mahdollistaa yrityksille uudenlaisen ketterämmän tavan liidien hankintaan.

Finbound tarjoaa tukea myyntiprosessien alkupäähän huolehtimalla B2B-yrityksen puolesta prospektoinnista ja myyntikeskustelujen avauksista hyperkohdennetun sähköpostimarkkinoinnin keinoin.

Informatiiviset tekstit myyvät

Finboundin nettisivuprojekti aloitettiin sisällöntuotannolla. Asiakkaalla oli jo selkeä visio, millaista tekstiä sivustolle haluttiin ja paljon pohjamateriaalia, josta oli helppo lähteä työstämään lopullisia tekstejä. Tavoitteena oli tuottaa informatiiviset ja helppolukuiset tekstit etusivulle, toimintamallisivulle sekä yritysesittelyyn.

Lähtökohtana oli tarjota sivustolla kaikki mahdollinen tieto potentiaalisten asiakkaiden ostopäätöksen tueksi, ja sitä silmällä pitäen kirjoitettiin myös niin sanottu UKK-osio, jossa nimensä mukaan vastataan usein kysyttyihin kysymyksiin.

Nettisivujen lisäksi tekstit tuotettiin myös Finboundin myyntiesitteisiin, joita yritys voi käyttää omassa sähköpostimarkkinoinnissaan.

Erottuva layout, tyylikäs tekstilogo ja houkutteleva myyntiesite

Nettisivuilla haluttiin panostaa harkittuun, erottuvaan visuaaliseen ilmeeseen, joka herättäisi potentiaalisissa asiakkaissa luottamusta ja auttaisi erottumaan joukosta, kun sivustovierailijat vertailevat palveluntarjoajia verkossa.

Graafikkomme sai melko vapaat kädet nettisivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun, mutta toiveena kuitenkin oli, että sivuilla hyödynnettäisiin jollain tapaa kalateemaa sekä sinistä värimaailmaa.

Logon suhteen toiveissa oli yksinkertainen tekstilogo, jossa olisi kuitenkin jokin pieni kiinnostava yksityiskohta. Kaivattua elävyyttä muuten simppeliin tekstilogoon saatiin poikkeavilla B- ja D- kirjaimilla.

Layoutin ja logon lisäksi graafikkomme suunnitteli myös yritysilmeen mukaisen digitaalisen myyntiesitteen.

Tekninen toteutus

Graafikon valmiiksi suunnitteleman layoutin pohjalta verkkosivujen varsinainen tekninen toteutus sujui mutkattomasti ja nopeasti.

Sivut rakennettiin WordPressin omalla Gutenberg-sisältöeditorilla sekä Kadence-teemalla, joiden avulla esimerkiksi sisällön päivittäminen onnistuu jatkossa helposti myös asiakkaalta itseltään.