Verkkokaupan myynnin kasvu

PƤivitetty 21.8.2025

Lukuaika 7 min

PyydƤ maksuton arvio sivustosi kehittƤmisestƤ

Maksuton arvio -lomake
Leo SƤvel

Kirjoittaja:

Leo SƤvel

Leo on verkossa tapahtuvan asiakashankinnan seppƤ ja Helppojen kotisivujen toinen perustajista.

Kurkkaa tƤstƤ jos haluat buustata sivustosi liikennettƤ ja liidimƤƤriƤ.

Johdanto

”Verkkokaupan myynnin kasvattaminen ei tarvitse olla vaikeaa. KƤytƤnnƶnlƤheisillƤ taktiikoilla ja selkeƤllƤ suunnitelmalla jopa yksinyrittƤjƤt voivat tehokkaasti lisƤtƤ konversioita ja liikevaihtoa.”

ā€TƤssƤ oppaassa tarkastelemme todistettuja strategioita tuotesivujen optimoimiseksi, kassaprosessin tehostamiseksi, sosiaalisen todistuksen hyƶdyntƤmiseksi ja paljon muuta. Olitpa vasta aloittamassa tai laajentamassa liiketoimintaasi, nƤmƤ vinkit auttavat sinua parantamaan verkkokaupan suorituskykyƤ.ā€

Tunne kohdeyleisƶsi

Verkkokaupan myynnin kasvu

Artikkelin pƤƤkohdat

  • Seuraa aktiivisesti analytiikkaa ja asiakaspalautetta, jotta ymmƤrrƤt mitƤ verkkokauppasi kƤvijƤt todella haluavat ja voit kehittƤƤ palvelujasi sen mukaisesti.
  • Rakenna selkeƤt ja houkuttelevat tuotesivut laadukkailla kuvilla, informatiivisilla kuvauksilla ja helposti lƶytyvillƤ osta-painikkeilla ostopƤƤtƶksen tueksi.
  • Tee ostamisesta mahdollisimman vaivatonta pitƤmƤllƤ kassasivu yksinkertaisena, tarjoamalla monipuoliset maksutavat ja mahdollistamalla ostaminen ilman rekisterƶitymistƤ.
  • LisƤƤ verkkokauppaasi asiakasarvosteluja, suositteluja ja laatumerkkejƤ – ne rakentavat luottamusta ja auttavat uusia asiakkaita tekemƤƤn ostopƤƤtƶksen.

PyydƤ maksuton arvio sivustosi kehittƤmisestƤ

Maksuton arvio -lomake

LisƤƤ liikennettƤ, lisƤƤ tuloksia!

Anna tiimimme auttaa yritystƤsi kasvattamaan Googlen kautta saatavaa verkkosivujen kƤvijƤliikennettƤ ja rakentamaan verkkosivuistanne tehokkaan myynnin tyƶkalun.

Leo SƤvel
Optimoi tuotesivut

1. Tunne kohdeyleisƶsi

Asiakkaiden tarpeiden ja kƤyttƤytymisen ymmƤrtƤminen on menestyksekkƤƤn verkkokauppastrategian perusta. SyventymƤllƤ demografisiin tietoihin ja mieltymyksiin voit luoda rƤƤtƤlƶityjƤ kokemuksia, jotka herƤttƤvƤt kiinnostusta, rakentavat luottamusta ja edistƤvƤt konversioita. Tietopohjaisen lƤhestymistavan avulla voit tunnistaa tarkasti, mikƤ motivoi kohdeyleisƶƤsi, ja luoda viestejƤ, jotka puhuttelevat suoraan heidƤn kipupisteitƤƤn, mikƤ johtaa merkityksellisempiin vuorovaikutuksiin.

Luo asiakasprofiileja

Luo yksityiskohtaiset profiilit, jotka edustavat tƤrkeimpiƤ asiakassegmenttejƤ. SisƤllytƤ profiileihin ikƤ, sijainti, kiinnostuksen kohteet ja kulutustottumukset. Persoonat ohjaavat tuotekehitystƤ ja markkinointiviestejƤ, jotka ovat linjassa asiakkaiden todell

Analysoi ostohistoria

Tarkista transaktiotiedot ja tunnista myydyimmƤt tuotteet, toistuvat ostokƤyttƤytymiset ja keskimƤƤrƤiset tilausarvot. KƤytƤ nƤitƤ tietoja suositellaksesi samankaltaisia tuotteita ja kƤynnistƤƤksesi kohdennettuja kampanjoita ostoskorin koon kasvattamiseksi.

KerƤƤ laadullista palautetta

Tee kyselyitƤ, haastattele kanta-asiakkaita ja suorita kƤytettƤvyystestejƤ. EsitƤ avoimia kysymyksiƤ heidƤn kokemuksistaan, jotta voit lƶytƤƤ sanattomia tarpeita ja mieltymyksiƤ, jotka voivat jƤƤdƤ kvantitatiivisista tiedoista huomaamatta.

Seuraa verkkokƤyttƤytymistƤ

KƤytƤ analytiikkatyƶkaluja sivun katselukertojen, klikkausprosenttien ja tuotesivuilla vietetyn ajan seuraamiseen. Navigointipolkujen havainnointi auttaa havaitsemaan kitkakohtia ja parannuskohteita, jotta kƤyttƤjƤkokemus sujuu paremmin.

Segmentoi kohdeyleisƶsi

Jaa sƤhkƶpostilistasi ryhmiin ostohistorian ja sitoutumisen perusteella. Kohdennetut tarjoukset tietyille segmenteille lisƤƤvƤt avausprosentteja ja konversioita toimittamalla relevanttia sisƤltƶƤ.

Paranna sivuston navigointia

2. Optimoi tuotesivut

Hyvin suunnitellut tuotesivut ovat tƤrkeitƤ, jotta selailijat muuttuvat ostajiksi. Keskity selkeyteen, luotettavuuteen ja vakuuttaviin elementteihin, jotka ohjaavat kƤvijƶitƤ tekemƤƤn ostopƤƤtƶksen. Visuaalisten, tekstuaalisten ja interaktiivisten komponenttien tehokas hyƶdyntƤminen voi parantaa merkittƤvƤsti kokonaismyyntiƤsi, ja kuten tƤssƤ artikkelissa on esitelty parhaat tavat kasvattaa verkkokaupan konversioprosenttia, tuotesivujen optimointi saa vielƤ lisƤtehoa.

KƤytƤ korkealaatuisia kuvia

NƤytƤ useita valokuvia, jotka esittƤvƤt tuotteita eri kulmista ja kontekstissa. Korkean resoluution kuvat luovat luottamusta ja auttavat asiakkaita visualisoimaan tuotteen osana omaa arkeaan, mikƤ vƤhentƤƤ epƤvarmuutta.

Kirjoita vakuuttavia kuvauksia

Korosta tƤrkeimmƤt edut, ominaisuudet ja tunnepuoli. KƤytƤ luetelmakohtia, jotta sisƤltƶ on helppo lukea. HyvƤ kuvaus kertoo eduista ja vastaa yleisiin kysymyksiin, mikƤ vƤhentƤƤ epƤrƶintiƤ.

NƤytƤ selkeƤt hinnat

Varmista, ettƤ hinnat, alennukset ja mahdolliset lisƤmaksut ovat lƤpinƤkyviƤ. Jos tarjoat mƤƤrƤalennuksia tai kausialennuksia, korosta sƤƤstƶt selvƤsti, jotta asiakkaat kokevat ostoksen kiireelliseksi ja keskimƤƤrƤinen tilausarvo kasvaa.

Korosta edut

NƤytƤ, miten tuotteesi ratkaisee tiettyjƤ ongelmia tai parantaa elƤmƤƤ. EsitƤ suosittelut tuotteen etujen rinnalla vahvistaaksesi uskottavuutta ja havainnollistaaksesi todellisia etuja.

LisƤƤ ristiinmyyntimahdollisuuksia

Suosittele tƤydentƤviƤ tuotteita pƤƤostopainikkeen lƤhellƤ. Ristiinmyynti kasvattaa ostoskorin kokoa ja esittelee asiakkaille tuotteita, joita he eivƤt muuten ehkƤ lƶytƤisi.

Tehosta kassaprosessia

3. Paranna sivuston navigointia

Sujuva navigointi vƤhentƤƤ kitkaa ja pitƤƤ asiakkaat kiinnostuneina, kun he tutkivat tarjontaasi. Intuitiivinen rakenne yksinkertaistaa ostokokemusta ja auttaa kƤvijƶitƤ lƶytƤmƤƤn tarvitsemansa nopeasti ja vaivattomasti.

Yksinkertaista valikkorakennetta

JƤrjestƤ kategoriat ja alaluokat loogisesti. KƤytƤ selkeitƤ nimikkeitƤ ja vƤltƤ liian monimutkaisia valikoita. SelkeƤ rakenne helpottaa kƤvijƶiden tuotteiden lƶytƤmistƤ.

Ota kƤyttƶƶn sivustohaku

LisƤƤ nƤkyvƤ hakupalkki, jossa on automaattisia ehdotuksia, jotta kƤyttƤjƤt pƤƤsevƤt heti tiettyihin tuotteisiin. Optimoi hakutoiminto, jotta se kƤsittelee kirjoitusvirheet ja synonyymit tehokkaasti.

KƤytƤ navigointipolkuja

NƤytƤ navigointipolku kategoria- ja tuotesivuilla. Navigointipolku parantaa navigoinnin selkeyttƤ ja antaa kƤyttƤjille mahdollisuuden siirtyƤ hierarkiassa ylƶspƤin ilman selaimen takaisin-painiketta.

Optimoi kategoriat

RyhmitƤ samanlaiset tuotteet intuitiivisiin luokkiin. Tarkista ja jƤrjestƤ luokkia sƤƤnnƶllisesti suorituskykytietojen perusteella, jotta suosittuja tuotteita on helppo lƶytƤƤ ja kƤyttƤƤ.

Varmista nopea latautuminen

PienennƤ kuvien kokoa ja skriptien mƤƤrƤƤ. Nopea sivun latautuminen parantaa kƤyttƶkokemusta, vƤhentƤƤ poistumisprosenttia ja voi myƶs parantaa sivustosi sijoitusta hakukoneissa, ja kuten tƤssƤ artikkelissa verkkosivujen hitaiden latausaikojen parantamisesta kerrotaan, kuvien ja skriptien optimointi on avainasemassa.

Paranna mobiilikokemusta

4. Tehosta kassaprosessia

Tehokas kassaprosessi minimoi ostoskorien hylkƤƤmisen ja lisƤƤ toteutuneita myyntejƤ. Yksinkertaistamalla vaiheita ja antamalla selkeitƤ ohjeita voit ohjata asiakkaat sujuvasti ostoskorista tilauksen vahvistamiseen.

Minimoi lomakekentƤt

PyydƤ vain vƤlttƤmƤttƶmƤt tiedot. PitkƤt lomakkeet voivat turhauttaa ostajia ja johtaa ostosten keskeyttƤmiseen. Ota kƤyttƶƶn automaattinen tƤyttƶ ja osoitteen vahvistus nopeuttaaksesi lomakkeiden tƤyttƤmistƤ.

Tarjoa vieraskassatoiminto

Anna kƤyttƤjien ostaa ilman tilin luomista. Pakollinen rekisterƶityminen voi aiheuttaa ostosten keskeytymistƤ. Kutsu asiakkaat rekisterƶitymƤƤn myƶhemmin ostoksen jƤlkeen, jotta he voivat hyƶtyƤ eduista.

Tarjoa useita maksutapoja

HyvƤksy luottokortit, digitaaliset lompakot ja paikalliset maksutavat. Tuttujen maksutapojen tarjoaminen vƤhentƤƤ epƤrƶintiƤ ja lisƤƤ asiakkaiden mukavuutta.

NƤytƤ toimitustiedot etukƤteen

NƤytƤ toimituskulut ja toimitusajat prosessin alkuvaiheessa. LƤpinƤkyvyys estƤƤ yllƤtyksiƤ kassalla ja vƤhentƤƤ ostoskorin hylkƤƤmistƤ.

LisƤƤ edistymisilmaisimet

NƤytƤ selkeƤ edistymispalkki kassalla. NƤkyvƤt vaiheet rauhoittavat ostajia ja vƤhentƤvƤt ahdistusta selventƤmƤllƤ, kuinka paljon prosessissa on vielƤ jƤljellƤ.

Tunne kohdeyleisƶsi

5. Paranna mobiilikokemusta

Kun yhƤ suurempi osa verkkokaupoista tapahtuu Ƥlypuhelimilla, on vƤlttƤmƤtƶntƤ varmistaa, ettƤ verkkokauppasi on mobiiliystƤvƤllinen. Saumaton mobiilikokemus lisƤƤ sitoutumista, helpottaa ostamista ja parantaa brƤndin imagoa.

KƤytƤ responsiivista suunnittelua

Varmista, ettƤ sivustosi ulkoasu mukautuu sujuvasti eri nƤytƶn kokoihin. Responsiivinen suunnittelu sƤilyttƤƤ kƤytettƤvyyden ja esteettisen yhtenƤisyyden ja tarjoaa sujuvan mobiilikokemuksen kaikille kƤvijƶille.

Yksinkertaista ulkoasua

VƤhennƤ sekavuutta ja keskity olennaisiin elementteihin. Aseta etusijalle tuotekuvat, ostoskoriin lisƤƤmispainikkeet ja tiivis teksti, jotta pƤƤtƶksenteko on nopeaa pienemmillƤ nƤytƶillƤ.

Optimoi painikkeet ja lomakkeet

Tee kosketuskohteet riittƤvƤn suuriksi, jotta niitƤ on helppo napauttaa, ja kƤytƤ lomakkeissa automaattista tƤyttƶƤ. MobiilikƤyttƤjien tulisi pystyƤ kƤyttƤmƤƤn sivustoa helposti ilman zoomausta tai vahingossa tapahtuvia napsautuksia.

KƤytƤ Accelerated Mobile Pages -tekniikkaa

Ota AMP kƤyttƶƶn tuote- ja kategoriasivuilla, jotta ne latautuvat lƤhes vƤlittƶmƤsti. Nopeammat latausajat parantavat kƤyttƤjƤtyytyvƤisyyttƤ ja voivat lisƤtƤ mobiilimyyntiƤ.

Testaa oikeilla laitteilla

Testaa sƤƤnnƶllisesti kassaprosessi, navigointi ja tuotesivut oikeilla mobiililaitteilla, jotta kƤytettƤvyysongelmat havaitaan ennen kuin ne vaikuttavat asiakkaisiin.

Optimoi tuotesivut

6. HyƶdynnƤ verkkomarkkinointikanavia

Kohdennettujen markkinointikampanjoiden avulla voit houkutella relevanttia liikennettƤ ja vaalia potentiaalisia asiakkaita heidƤn ostoprosessinsa aikana. Kanavien monipuolistaminen lisƤƤ brƤndin tunnettuutta ja edistƤƤ myyntiƤ.

Suorita Google Ads -kampanjoita

KƤytƤ haku- ja ostosmainoksia sijoittaaksesi tuotteesi relevanttien hakutulosten kƤrkeen. HienosƤƤdƤ avainsanoja ja tarjousstrategioita maksimoidaksesi ROI:n ja hallitaksesi mainosmenoja.

HyƶdynnƤ Facebook-mainontaa

Kohdenna mainonta parhaiden asiakkaidesi kaltaisiin kohderyhmiin. HyƶdynnƤ karusellimainoksia tuotekokoelmien esittelemiseen ja sivuston kƤvijƶiden uudelleen kohdentamiseen dynaamisilla mainoksilla.

Tee yhteistyƶtƤ vaikuttajien kanssa

Tee yhteistyƶtƤ mikrovaikuttajien kanssa, joiden seuraajat vastaavat kohdemarkkinaasi. Aitojen tuotteiden maininnat voivat lisƤtƤ sitoutumista ja luoda sosiaalista nƤyttƶƤ.

Ota kƤyttƶƶn sƤhkƶpostin automaatio

MƤƤritƤ tervetulotoivotukset, ostoskorin muistutukset ja ostoksen jƤlkeiset seurantaviestit. Automaattiset sƤhkƶpostit pitƤvƤt asiakkaat sitoutuneina ja kannustavat toistuviin ostoksiin tƤrkeillƤ hetkinƤ.

Luo arvokasta sisƤltƶƤ

PidƤ yllƤ blogia tai resurssikeskusta, jossa on ohjeita, tuotekƤyttƶtapauksia ja alan uutisia. TƤmƤn mukaan verkkokaupan sisƤltƶjen hakukoneoptimointi auttaa varmistamaan, ettƤ kirjoittamasi oppaat ja uutiset tavoittavat kohdeyleisƶn.

Vinkit verkkokaupan myynnin kasvattamiseen

7. KƤytƤ data-analytiikkaa pƤƤtƶksenteossa

Tietojen avulla voit tehdƤ tietoon perustuvia pƤƤtƶksiƤ, seurata suorituskykyƤ ja parantaa strategioitasi jatkuvasti. SƤƤnnƶllinen analyysi paljastaa oivalluksia, jotka auttavat optimoimaan kaikki verkkokaupan toiminnot.

Seuraa avainmittareita

Seuraa konversioastetta, keskimƤƤrƤistƤ tilausarvoa, ostoskorin hylkƤƤmisastetta ja asiakashankintakustannuksia. NƤiden KPI-mittareiden tarkka seuranta paljastaa parannusmahdollisuuksia.

MƤƤritƤ konversioketjut

Visualisoi asiakkaan matka aloitussivulta ostokseen. Tunnista, missƤ keskeytyksiƤ tapahtuu, ja testaa muutoksia nƤillƤ alueilla loppuunsaattamisasteen parantamiseksi.

A/B-testaa muutokset

Kokeile erilaisia otsikoita, kuvia ja toimintapainikkeita. Split-testien avulla voit selvittƤƤ, mitkƤ vaihtoehdot sopivat parhaiten kohdeyleisƶllesi.

Analysoi ostoskorin hylkƤƤmiset

KƤytƤ poistumisaikeita ilmaisivia ponnahdusikkunoita ja sƤhkƶpostimuistutuksia saadaksesi ostoskorin hylƤnneet asiakkaat takaisin. Kun ymmƤrrƤt, miksi ostoskorit hylƤtƤƤn, voit vastata yleisiin vastalauseisiin.

KƤytƤ asiakaspalautesilmukoita

KerƤƤ ja tarkista ostoksen jƤlkeiset kyselyt, jotta voit ymmƤrtƤƤ tyytyvƤisyyttƤ ja parannuskohteita. HyƶdynnƤ palautetta tuotteiden pƤivityksissƤ ja palvelujen parantamisessa.

Tunne kohdeyleisƶsi

8. Suunnittele pitkƤn aikavƤlin kasvu

Verkkokaupan tulevaisuuden varmistaminen takaa kestƤvƤn menestyksen. Kuten tƤssƤ verkkokaupan myynnin kasvattamista kƤsittelevƤssƤ artikkelissa kerrotaan, suunnittelemalla etukƤteen ja ennakoimalla markkinamuutoksia voit varmistaa brƤndisi sopeutumiskyvyn, innovaatiokyvyn ja kilpailuedun pitkƤllƤ aikavƤlillƤ.

Luo kanta-asiakasohjelmia

Ota kƤyttƶƶn pistepohjaiset palkkiot tai porrastetut edut kannustaaksesi toistuviin ostoksiin. Kanta-asiakkaat kuluttavat enemmƤn ja suosittelevat yritystƤ muille, jolloin heistƤ tulee brƤndin puolestapuhujia.

Laajenna tuotevalikoimaa

Esittele brƤndiƤsi tƤydentƤviƤ tuotteita. Tarkista sƤƤnnƶllisesti myyntitiedot, jotta voit tunnistaa puutteet ja mahdollisuudet uusille tuotteille, jotka vastaavat asiakkaiden kysyntƤƤ.

Tutki uusia markkinoita

Harkitse kansainvƤlistƤ toimitusta tai myymƤlƤn lokalisointia tietyille alueille. Tutki markkinasƤƤnnƶksiƤ ja mieltymyksiƤ varmistaaksesi sujuvan laajentumisen ja kulttuuristen odotusten tƤyttymisen.

Investoi teknologiaan

Ota kƤyttƶƶn tyƶkaluja, kuten tekoƤlypohjaiset chatbotit, varastonhallintajƤrjestelmƤt ja personointimoottorit. Teknologiainvestoinnit sƤƤstƤvƤt aikaa ja tarjoavat rikastuttavampia asiakaskokemuksia.

Seuraa alan trendejƤ

Pysy ajan tasalla verkkokaupan innovaatioista, alustojen pƤivityksistƤ ja kuluttajien kƤyttƤytymisen muutoksista. Proaktiivisuus auttaa yritystƤsi kehittymƤƤn kilpailijoita nopeammin.

JohtopƤƤtƶkset

  • PienyrittƤjƤnƤ tunnet asiakkaasi parhaiten – kƤytƤ tƤtƤ arvokasta ymmƤrrystƤ hyƶdyksesi verkkokaupan kehittƤmisessƤ. Kuuntele asiakkaidesi palautetta ja toiveita aktiivisesti, sillƤ juuri niistƤ saat parhaat vinkit tuotteiden ja markkinointiviestien rƤƤtƤlƶintiin. Kun tarjoat aidosti asiakkaidesi tarpeisiin vastaavia ratkaisuja ja puhut heidƤn kieltƤƤn, rakennat samalla kestƤvƤƤ asiakassuhdetta. Jokainen asiakaskohtaaminen on mahdollisuus oppia lisƤƤ kohderyhmƤstƤsi ja kehittƤƤ toimintaasi entistƤ paremmaksi.
  • Tee verkkokaupastasi mahdollisimman helppokƤyttƶinen ja selkeƤ – muista, ettƤ asiakkaasi selaavat sitƤ usein kiireessƤ ja mobiililaitteilla. Varmista, ettƤ tuotetiedot ovat kattavat mutta ytimekkƤƤt, kuvat laadukkaita ja ostoprosessi niin yksinkertainen kuin mahdollista. KiinnitƤ erityistƤ huomiota verkkokaupan toimivuuteen mobiililaitteilla, sillƤ yhƤ useampi asiakas tekee ostoksensa puhelimella. Sujuva kƤyttƶkokemus rakentaa luottamusta ja saa asiakkaat palaamaan kauppaasi uudestaan.
  • HyƶdynnƤ resurssisi viisaasti valitsemalla yrityksellesi sopivimmat markkinointikanavat. YksinyrittƤjƤnƤ sinun ei tarvitse olla lƤsnƤ kaikkialla – keskity niihin kanaviin, joissa tavoitat asiakkaasi parhaiten. Automatisoi rutiinitehtƤviƤ kuten tilausvahvistukset ja uutiskirjeet sƤƤstƤƤksesi aikaa. Muista, ettƤ henkilƶkohtainen palvelu on pienyrittƤjƤn valttikortti – anna persoonasi nƤkyƤ viestinnƤssƤsi ja rakenna aitoa yhteyttƤ asiakkaisiisi. SƤƤnnƶllinen yhteydenpito ja laadukas asiakaspalvelu auttavat sitouttamaan asiakkaita ja luomaan kestƤviƤ asiakassuhteita pienellƤkin budjetilla.

PyydƤ maksuton arvio sivustosi kehittƤmisestƤ

Maksuton arvio -lomake

Samankaltaiset artikkelit

    PyydƤ maksuton arvio

    Saat konkreettisia kehitysehdotuksia, jotka tekevƤt sivustostasi entistƤ paremman!

    TƤytƤ lomake alla, niin saat asiantuntijoidemme tekemƤn ilmaisen arvion. Ei sitoumuksia, vain hyviƤ ideoita. šŸš€

    Maksuton arvio -lomake (pop up lomake (EI exit-intent))

    Maksuton arvio:
    Paranna sivustoasi ja nappaa lisƤƤ asiakkaita!

    Tuntuuko, ettƤ verkkosivustosi ei hyƶdynnƤ tƤyttƤ potentiaaliaan? Me autamme sinua ymmƤrtƤmƤƤn, millƤ toimenpiteillƤ voisit saada enemmƤn asiakkaita.

    PyydƤ maksuton arvio – saat konkreettisia kehitysehdotuksia, jotka tekevƤt sivustostasi entistƤ paremman!

    TƤytƤ lomake alla, niin saat asiantuntijoidemme tekemƤn ilmaisen arvion. Ei sitoumuksia, vain hyviƤ ideoita. šŸš€

    Maksuton arvio -lomake (pop up lomake (EI exit-intent))

    Maksuton arvio:
    TƤytƤ tiedot, jos haluat lisƤƤ asiakkaita!

    Olet varmaan miettinyt, miten kotisivut toisivat sinulle enemmƤn asiakkaita?

    Tarjoamme 100 % ilmaisen kartoituksen. Pystymme yleensƤ tarjoamaan yli 5 konkreettista vinkkiƤ, jotka tekevƤt sivustosta paremman ja kasvattavat myyntiƤ šŸš€

    Maksuton arvio -lomake (exit-intent)