Hakukoneoptimointipalvelu

Paranna hakukonenäkyvyyttäsi yritysblogin avulla

Hakukoneoptimointipalvelulla tarjoamme sinulle loistavan tavan parantaa nettisivujesi Google-sijoituksia uuden hakukoneoptimoidun tekstisisällön avulla. Keskeisimpänä osana palvelua optimoimme sivustosi löytymään sinulle tärkeillä avainsanoilla.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Palvelusivut ylä

Laadukkaan tekstisisällön julkaiseminen verkkosivuilla on yksi parhaimmista tavoista parantaa yrityksesi hakukonenäkyvyyttä sinulle tärkeillä avainsanoilla. Hakukoneoptimointipalvelu on vaivaton tapa, jolla tuotamme uutta mielenkiintoista tekstisisältöä yritysblogiisi.

Miksi blogiartikkeleita kannattaa kirjoittaa?

Parantaa sivustosi näkyvyyttä

Hyvä tekstisisältö on olennainen osa hakukoneoptimointia. Hakukoneet tarjoavat käyttäjilleen ensisijaisesti verkkosivuja, jotka vastaavat mahdollisimman hyvin tehtyä hakua ja sisältävät laadukasta tekstisisältöä. Yritysblogi tarjoaa erinomaiset puitteet tällaisen sisällön tuottamiselle.

Näkyvyyttä useillä tärkeillä avainsanoilla

Blogipostaukset optimoidaan tietyille avainsanoille, joilla artikkelin näkyvyyttä halutaan parantaa. Eli käytännössä kirjoitetaan avainsanaa käsittelevä mielenkiintoinen blogiteksti. Mikä parasta: uusia artikkeleita voidaan kirjoittaa eri avainsanoille aina, kun uusia avainsanaideoita tulee mieleen.

Mahdollistaa monipuolisen sisällön tuottamisen

Verrattuna esimerkiksi palvelusivuun, jossa tieto on usein tiiviissä ja asiakeskeisessä muodossa, blogi sallii rennomman ja monipuolisemman lähestymistavan aiheeseen. Avainsanoja on helpompi käyttää luonnollisena osana pitkää artikkelia kuin tiivistä palvelusivua.

Mahdollista tavoittaa enemmän potentiaalisia asiakkaita

Mielenkiintoisia blogiartikkeleita kirjoittamalla yrityksen palveluiden tai tuotteiden pariin voidaan houkutella myös sellaisia potentiaalisia asiakkaita, jotka eivät olisi muuten kuulleet yrityksestä välttämättä laisinkaan.

4 asiaa, jotka on hyvä ottaa huomioon blogissa

Keskeisin hakukonenäkyvyyteen vaikuttava seikka on käyttäjäystävällinen tekstisisältö, joka on optimoitu tärkeille avainsanoillesi.

Paras tapa optimoida teksti tärkeille avainsanoille on kirjoittaa siitä blogiartikkeli. Olennaista on, että artikkelissa on käytetty riittävästi hakua vastaavia avainsanoja ja kirjoitettu aiheesta kattavasti ja monipuolisesti.

1. Millä avainsanoilla haluat saada näkyvyyttä?

Oikein valituilla avainsanoilla voidaan houkutella potentiaaliset asiakkaat verkkosivuillesi. Ensimmäisenä kannattaa siis selvittää, mille avainsanoille blogiartikkelia lähdetään optimoimaan, eli minkä sanan tai lausekkeen ympärille teksti kirjoitetaan.

Toisin kuin usein luullaan, avainsanoja ei piiloteta sivulle vaan käytetään sivun linkissä, otsikoissa ja luonnollisena osana tekstiä.

Avainsanatutkimuksen avulla voidaan ideoida uusia avainsanoja, selvittää mitkä niistä ovat haetuimpia ja arvioida kuinka helppoa tai vaikeaa kilpaileminen näillä avainsanoilla on. Tutkimuksen perusteella valitaan mihin avainsanoihin lähdetään panostamaan.

2. Millainen sisältö ja tyyli puhuttelee kohderyhmääsi?

Blogi tarjoaa mahdollisuuden tarkastella yrityksen palveluihin liittyviä asioita erilaisista näkökulmista.

Blogitekstien tavoitteena ei yleensä ole niinkään vakuuttaa lukijaansa suoraan ostamaan palvelua vaan ennemminkin tarjota hyödyllistä informaatiota ja ohjata kävijää ostopolulla eteenpäin.

Mieti siis, millaisista asioista potentiaaliset asiakkaasi ovat kiinnostuneita? Jos esimerkiksi tarjoat siivouspalveluita, kerrotaan palvelun sisällöstä palvelusivulla ja käsitellään blogissa mieluummin vaikkapa sitä, miten siivoojan tuloon olisi hyvä valmistautua, milloin on oikea aika pestä ikkunat tai jaetaan muita siivousvinkkejä.

3. Miten ohjaat lukijat ostopolulla eteenpäin?

Jokaiselle blogipostaukselle on hyvä miettiä jokin tavoite, jota kohti lukijaa halutaan ohjata.

Tavoitteena voi olla vaikkapa houkutella asiakas varaamaan maksuton kartoitus, ohjata hänet toisen mielenkiintoisen blogitekstin pariin tai palvelusivulle.

Jos esimerkiksi haluat saada blogisi lukijan liittymään uutiskirjeesi tilaajaksi, artikkelin lomassa tai lopussa kannattaa tarjota mahdollisuus tähän toimenpiteeseen.

4. Miten parannat ja ylläpidät hakukoneoptimointipalvelun tuloksia?

Hakukonenäkyvyyden ja tietenkin myös lukijoiden kannalta on tärkeää, että sisältö päivittyy ja on ajantasaista. Säännöllinen blogin päivittäminen on suositeltavaa, mutta jatkuva uusien blogitekstien kirjoittaminen ei kuitenkaan ole välttämätöntä.

Yhtä hyvin voidaan ensin optimoida pari artikkelia kaikista tärkeimmille avainsanoillesi, ja tämän jälkeen voit päivittää ja pitää ne ajan tasalla.

Blogitekstejä kannattaa jakaa myös esimerkiksi yrityksesi somessa, jotta saat mahdollisimman paljon näkyvyyttä artikkeleille.

Miten hakukoneoptimointipalvelu toimii?

  • Avainsanan ja aiheen valinta: Millä avainsanalla sinä haluaisit artikkelin löytyvän Googlen hakutuloksista? Valitaan yhdessä sopiva aihe ja avainsana, jolle teksti optimoidaan.
  • Haastattelu: Koska sinä tunnet alasi parhaiten, käydään yhdessä puhelimessa läpi artikkelin faktat. Voit myös kirjata ylös, mitä asioita artikkelissa olisi hyvä käsitellä.
  • Artikkelin kirjoittaminen ja ediointi: Kirjoitamme artikkelin haastattelun ja taustatyön pohjalta. Saat sen sähköpostiisi hyväksyttäväksi, ja tekstiä voidaan vielä hioa toiveidesi mukaan.
  • Blogisivun rakentaminen ja julkaisu: Mikäli WordPress-nettisivuillasi ei ole vielä blogisivua, rakennamme sen sinulle ja julkaisemme artikkelin toiveidesi mukaan blogissa.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Palvelusivut ala