Kohdista mainontasi ostoaikeissa oleville potentiaalisille asiakkaillesi

Google Remarketing eli uudelleenmarkkinointi on kustannustehokas tapa tavoittaa potentiaaliset asiakkaasi, jotka ovat jo aiemmin vierailleet yrityksesi verkkosivustolla ottamatta kuitenkaan yhteyttä.

Hyödynnä uudelleenmarkkinoinnin voima

Vain noin 2 % verkkovierailijoistasi konvertoituu, eli tekee yhteydenoton tai muun halutun toimenpiteen ensivierailullaan.

Google Remarketingin ansiosta voit muistuttaa kävijöitä olemassaolostasi ja houkutella ostopäätöstään empivät kävijät palaamaan sivuillesi.

Kauttamme saat kustannustehokkaan Google Remarketing-mainoskampanjan edulliseen 50 euron kuukausihintaan.

Google Remarketing pähkinänkuoressa

Uudelleenmarkkinointi kohdennetaan vain sivuillasi aiemmin vierailleille kävijöille
Houkuttelevia remarketing-mainoksia näytetään sivustovierailijoille heidän surffaillessaan muualla netissä
Toimii parhaiten yhdessä Google-hakusanamainonnan kanssa

Ota yhteyttä ja kerro, miten voimme auttaa.

Täytä alla oleva lomake tai soita suoraan 045 161 3667

Näytä tietosuojaseloste

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Haluaisitko houkutella nettisivuillasi enemmän liidejä?

Tuntuuko sinusta, ettei yrityksesi verkkonäkyvyys ole riittävän hyvällä mallilla? Kaipaisivatko vanhat sivusi jo remonttia, tai puuttuvatko verkkosivut vielä kokonaan?

Tilaamalla ilmaisen mailisuoramme saat sähköpostiisi 12 testatusti toimivaa keinoa, joilla teet yrityksesi kotisivuista tehokkaan liidikoneen. Ohjeidemme avulla voit houkutella sivujesi kautta lisää yhteydenottoja ja kasvattaa myyntiäsi.

Mailisuoralla kerromme muun muassa:

  • miksi tekstit ovat nettisivujesi tärkein yksittäinen elementti
  • miten saat sivusi löytymään Googlesta tietyillä avainsanoilla
  • mikä on pienyrittäjälle toimivin tapa mainostaa verkkosivuja

Tilaa ilmainen vinkkipaketti alla olevasta linkistä ja opi nämä ja monta muuta tärkeää asiaa nettisivujesi parantamisesta.

Leo Sävel
CEO, Partner