Kaikki palvelut, jotka nettisivuillesi tarvitset, helposti yhdestä paikasta.

VERKKOSIVUJEN TOTEUTUS YRITYKSELLE VAIHEITTAIN:

1. Kartoitus

Kartoitetaan yhdessä toiveisiisi, tavoitteisiisi ja budjettiisi sopiva nettisivupaketti. Alkukartoitus hoituu näppärästi esimerkiksi etänä Teams-tapaamisessa tai puhelimitse.

Voidaksemme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla, on tärkeää selvittää yhdessä kotisivuille asetettavat toiveet ja tavoitteet. Mitä kotisivuilla halutaan saavuttaa? Keitä ja millaisia tavoitteita varten nettisivut rakennetaan?

Näiden tietojen valossa voimme tarjota juuri sinulle parhaiten sopivaa nettisivukokonaisuutta.

2. Tekstisisältö

Tekstien kirjoittaminen eli sisällöntuotanto on aina ensimmäinen askel kotisivuprojektissa, kirjoititpa sitten tekstit kokonaan itse tai ulkoistit meille.

Tekstit määrittävät pitkälti myös sen, millaisia osioita layouttiin voidaan suunnitella. Tekstiä ei siis yleensä kirjoiteta valmiin layoutin “täytteeksi”, vaan suunnitellaan sivut asiasisältö edellä.

Kirjoitamme mielellämme sisällöt haastattelun avulla kokonaan puolestasi tai autamme sinut alkuun kirjoittamisessa ja oikoluemme sekä viimeistelemme kirjoittamasi tekstit.

3. Ulkoasu

Kun olet hyväksynyt kirjoittamamme tekstit tai lähettänyt omat tekstimateriaalisi meille, voimme aloittaa visuaalisen ilmeen suunnittelun.

Suunnittelemme nettisivuillesi layoutin, joka on linjassa muun yritysilmeen ja toiveidesi kanssa.

Visuaalisen ilmeen suunnitteluun voi sivujen ulkoasun, kuten värimaailman, fonttien ja muiden elementtien lisäksi sisältyä logon suunnittelu. Ammattimaiset kuvat valitaan joko sinun kuvistasi tai kuvapankistamme.

4. Toteutus

Suunnitteluvaiheen jälkeen pystytämme WordPress-nettisivut ja asettelemme tekstimateriaalit, kuvat sekä muut elementit sivuille.

Kun sivuston demoversio on valmis, pääset testaamaan ja kommentoimaan sitä. Kun olet tyytyväinen lopputulokseen, sivustolle tehdään vielä mobiilioptimointi, jotta sivusto toimii ja näyttää hyvältä mobiilissa.

Tämän jälkeen sivusto on valmis julkaistavaksi.

5. Ylläpito

Julkaisemisen jälkeen siirrytään ylläpitovaiheeseen. Sivujen lisäosat päivitetään jatkossa sinun toiveidesi mukaan joko automaattisesti tai manuaalisesti.

Automaattisilla päivityksillä sivut pidetään ajan tasalla ja turvallisena.

Jatkossa autamme sinua mielellämme kaikissa nettisivuihin liittyvissä kysymyksissä ja muutoksissa.

6. Löydettävyys

Hankittuasi laadukkaat kotisivut yrityksellesi alkaa vaihe, jota varten olet sivustosi hankkinut. Seuraavaksi kannattaa miettiä, miten ohjaat sivuillesi maksavia asiakkaita.

Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja sekä luonnollisen hakukonenäkyvyyden parantamiseen että kävijäliikenteen lisäämiseen maksetun Google Ads- ja Remarketing-mainonnan avulla.

Suosittelemme mielellämme budjettiisi ja tavoitteisiisi parhaiten soveltuvan hakukonenäkyvyyspaketin.

Alkukartoitus hoituu näppärästi esimerkiksi etänä Teams-tapaamisessa tai puhelimitse.

Voidaksemme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla, on tärkeää selvittää yhdessä kotisivuille asetettavat toiveet ja tavoitteet. Mitä kotisivuilla halutaan saavuttaa? Keitä ja millaisia tavoitteita varten nettisivut rakennetaan?

Näiden tietojen valossa voimme tarjota juuri sinulle parhaiten sopivaa nettisivukokonaisuutta.

Tekstien kirjoittaminen eli sisällöntuotanto on aina ensimmäinen askel kotisivuprojektissa, kirjoititpa sitten tekstit kokonaan itse tai ulkoistit meille.

Tekstit määrittävät pitkälti myös sen, millaisia osioita layouttiin voidaan suunnitella. Tekstiä ei siis yleensä kirjoiteta valmiin layoutin “täytteeksi”, vaan suunnitellaan sivut asiasisältö edellä.

Kirjoitamme mielellämme sisällöt haastattelun avulla kokonaan puolestasi tai autamme sinut alkuun kirjoittamisessa ja oikoluemme sekä viimeistelemme kirjoittamasi tekstit.

Kun olet hyväksynyt kirjoittamamme tekstit tai lähettänyt omat tekstimateriaalisi meille, voimme aloittaa visuaalisen ilmeen suunnittelun.

Suunnittelemme nettisivuillesi layoutin, joka on linjassa muun yritysilmeen ja toiveidesi kanssa.

Visuaalisen ilmeen suunnitteluun voi sivujen ulkoasun, kuten värimaailman, fonttien ja muiden elementtien lisäksi sisältyä logon suunnittelu. Ammattimaiset kuvat valitaan joko sinun kuvistasi tai kuvapankistamme.

Suunnitteluvaiheen jälkeen pystytämme WordPress-nettisivut ja asettelemme tekstimateriaalit, kuvat sekä muut elementit sivuille.

Kun sivuston demoversio on valmis, pääset testaamaan ja kommentoimaan sitä. Kun olet tyytyväinen lopputulokseen, sivustolle tehdään vielä mobiilioptimointi, jotta sivusto toimii ja näyttää hyvältä mobiilissa.

Tämän jälkeen sivusto on valmis julkaistavaksi.

Julkaisemisen jälkeen siirrytään ylläpitovaiheeseen. Sivujen lisäosat päivitetään jatkossa sinun toiveidesi mukaan joko automaattisesti tai manuaalisesti.

Automaattisilla päivityksillä sivut pidetään ajan tasalla ja turvallisena.

Jatkossa autamme sinua mielellämme kaikissa nettisivuihin liittyvissä kysymyksissä ja muutoksissa.

Hankittuasi laadukkaat kotisivut yrityksellesi alkaa vaihe, jota varten olet sivustosi hankkinut. Seuraavaksi kannattaa miettiä, miten ohjaat sivuillesi maksavia asiakkaita.

Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja sekä luonnollisen hakukonenäkyvyyden parantamiseen että kävijäliikenteen lisäämiseen maksetun Google Ads- ja Remarketing-mainonnan avulla.

Suosittelemme mielellämme budjettiisi ja tavoitteisiisi parhaiten soveltuvan hakukonenäkyvyyspaketin.

Miksi valita Helpot kotisivut?

”Ymmärrämme aidosti yrittäjien kipupisteet verkkonäkyvyyteen liittyen ja olemme auttaneet ratkaisemaan niitä jo 8 vuoden ajan.”

Leo Sävel

PERUSTAJA

Michael Greed

PERUSTAJA

Saat meiltä kaiken, mitä kotisivuillesi tarvitset

  • Rakennamme yrityksesi liiketoimintaa tukevat sivut maailman suosituimmalla kotisivualusta WordPressillä, jonka tunnemme kuin omat taskumme.
  • Suunnittelemme toiveidesi mukaiset helppokäyttöiset verkkosivut, joiden sisältöä voit halutessasi päivittää helposti myös itse.
  • 80 prosenttia suomalaisista vierailee verkkosivustoilla puhelimella. Me huomioimme tämän sivustoasi suunniteltaessa.
  • Meillä on monipuolista osaamista muun muassa myynnin, markkinoinnin, sivustosuunnittelun, sisällöntuotannon ja graafisen suunnittelun aloilta.

Katso itse:

Nettisivut yritykselle – yli 2000 onnistuneen projektin kokemuksella

Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun suunnittelet kotisivujen hankintaa? Sivuston tavoite, brändin mukainen visuaalinen ilme, […]

Leo Sävel

CEO, PARTNER