Vakuuta potentiaaliset asiakkaasi asiantuntijuudestasi
Ulkoistettu blogipalvelu
Miten blogipalvelumme toimii?
Suunnitteletko yritysblogin perustamista, mutta et tiedä mistä aloittaa? Tai onko yritykselläsi blogi, mutta aika ei riitä sen säännölliseen päivittämiseen? Olitpa sitten blogimaailman kokenut konkari tai vasta-aloittelija, me räätälöimme tarpeisiisi sopivan blogipalvelun. Tuotamme blogiisi sisältöä juuri sen verran kuin sinä haluat; voimme sopia aluksi esimerkiksi yhden tai kahden blogiartikkelin kirjoittamisesta ja halutessasi miettiä sen jälkeen säännöllisempää sisällöntuotantoa.
Kenelle blogipalvelu soveltuu?
- Sinulle, joka haluat panostaa kotisivuihisi ja ymmärrät potentiaalin, joka yritysbloggaamisessa piilee. Tiedät, että blogin avulla voidaan rakentaa yrityksen asiantuntijuuskuvaa, vaikuttaa hakukonenäkyvyyteen ja sitä kautta myös myyntiin.
- Sinulle, joka haluat vakuuttaa potentiaaliset asiakkaasi vaikuttavan sisällön avulla, mutta samalla haluat säästää työaikasi ydinosaamiseesi.
- Sinulle, jolla on valtavasti ideoita ja näkemyksiä siitä, millainen sisältö voisi kiinnostaa kohderyhmääsi, mutta kirjoittaminen ei ole juttusi.
- Sinulle, joka kirjoitat mielelläsi, mutta tarvitset apua tekstien oikolukemiseen ja kielenhuoltoon.

Miksi jokaisen yrittäjän kannattaisi perustaa blogi?
- Hakukoneet rakastavat säännöllisesti päivittyvää sisältöä ja blogi on paras tapa tuottaa sitä
- Blogissa voidaan tarjota kohderyhmille hyödyllistä ja ilmaista informaatiota sekä erottautua muista kilpailijoista
- Blogi on erinomainen paikka tehdä yrityksen asiantuntijuus näkyväksi ja vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksen kompetenssista
- Blogin avulla voidaan tukea asiakkaan ostopolkua ja yrityksen liiketoimintaa lisäämällä kotisivujen liikennettä huomattavasti
Blogi yrityksen myynnin tueksi
Sisällöntuotanto on yrityksen kotisivujen tärkein elementti. Ilman hyvää sisältöä, hienoimmatkaan sivut eivät voi saavuttaa täyttä potentiaaliaan.
Kiinnostavan, myyvän ja informatiivisen sisällön avulla vakuutetaan potentiaaliset asiakkaat, tarjotaan ratkaisuja heidän ongelmiinsa ja ohjataan heitä ostopolullaan eteenpäin. Hakukoneoptimoidulla tekstillä vakuutetaan myös hakukoneet ja parannetaan yrityksen näkyvyyttä esimerkiksi Googlen hakutuloksissa.
Yritysblogi on loistava tapa tarjota nykyisille ja tuleville asiakkaille mielenkiintoista sisältöä. Sen tarkoituksena on tuottaa lukijoille lisäarvoa ja samalla tukea yrityksen liiketoimintaa julkaisemalla luottamusta herättävää ja vakuuttavaa sisältöä, joka nostaa esille yrityksen asiantuntijuuden sekä vakuuttaa hakukoneet.
Miten blogi tukee yrityksen myyntiä?
Blogin avulla voidaan vaikuttaa yrityksen hakukonetuloksiin
Useimmiten kotisivujen tavoitteena on tukea ja kasvattaa yrityksen myyntiä. Kotisivujen hakukonenäkyvyys on olennainen osa näiden tavoitteiden saavuttamisessa. Yksi hakukonenäkyvyyteen vaikuttavista tekijöistä on säännöllisesti julkaistava uusi sisältö. Yritysblogi puolestaan on ehdottomasti paras tapa tuottaa tasaisesti uutta hakukoneoptimoitua sisältöä yrityksen nettisivuille. Kirjoitettaessa kohderyhmää kiinnostavia artikkeleita pystytään samalla käyttämään runsaasti sellaisia avainsanoja, joilla yrityksen blogin ja kotisivujen halutaan löytyvän hakukoneista.
Blogi tarjoaa ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin
Blogi tarjoaa oivallisen tavan tarjota erilaisille kohderyhmille, kuten potentiaalisille ja nykyisille asiakkaille, lisäarvoa. Hyvää blogia kirjoitetaankin aina ensisijaisesti lukijoita eikä hakukoneita varten. Lukijoita aidosti kiinnostavat artikkelit, joiden avulla ratkaistaan kohderyhmän ongelmia, tekevät yrityksen näkyväksi ja houkuttelevat asiakasta tutustumaan siihen. Toisinaan blogi voi vaikuttaa jopa suoraan ostopäätökseen, mutta ennen kaikkea se on pitkäjänteistä sisältömarkkinointia, jolla pyritään houkuttelemaan asiakkaita ilmaisen ja heille aidosti hyödyllisen sisällön avulla.
Blogin avulla voidaan rakentaa yrityksen asiantuntijuuskuvaa
Yritysbloggaamisen yksi keskeisimmistä hyödyistä on yrityksen asiantuntijuuskuvan rakentaminen. Kiinnostavissa artikkeleissa voidaan jakaa lukijoille asiantuntijoiden osaamista ja vinkkejä, kertoa alan viimeisimpiä kuulumisia, esitellä yrityksen asiantuntijoita ja tehdä näkyväksi ne tekijät, joiden ansiosta erottaudutaan kilpailijoista. Blogi on myös hyvä tapa tehdä yrityksestä helposti lähestyttävämpi antamalla kasvot yrityksen henkilökunnalle, valottamalla työpaikan arkea ja avaamalla keskeisimpiä prosesseja lopputuotteiden ja palveluiden taustalla.
Miksi ulkoistaa sisällöntuotanto?
Yrittäjä itse tuntee oman alansa ja yrityksensä parhaiten, miten kukaan muu osaisi tuottaa sisältöä, jossa faktat ovat kohdillaan ja viesti lähettäjänsä näköinen?
- Sisällöntuottaja tuntee hakukoneoptimoinnin kiemurat ja kirjoittaa artikkelit aina huolellisen hakusana-analyysin pohjalta.
- Silloin kun sinulla ei ole aikaa tuottaa sisältöä, sisällöntuottajalla on. Ammattilainen ei tee sisältöjä muiden töidensä ohella vaan työkseen, ja se näkyy myös lopputuloksessa. Sinulle jää enemmän aikaa ydinosaamiseesi.
- Sisällöntuottajan on usein helpompi asettua asiakkaiden asemaan ja ammattikirjoittajana tehdä heille ymmärrettäviksi sellaiset asiat, jotka alan perinpohjaisesti tuntevalle yrittäjälle näyttäytyvät itsestäänselvyyksinä.
- Kielenhuollon ammattilaisten kirjoittamat artikkelit ovat hyvin jäsenneltyjä, selkeitä ja sujuvia.